11 najlepszych pilkarzy rundy jesiennej sezonu 2015/16

Tak jak widzicie po tytule, dzisiaj przedstawię Wam najlepszą, według mnie, jedenastkę tego pół sezonu.

Na bramce postanowiłem umieścić bramkarza Realu Madryt - Keylora Navasa. Dlaczego akurat Navas? Pewnie każdy stawiał, że właśnie Navas będzie tym takim kozłem ofiarnym i słabym punktem Realu. A wyszło na to, że grał na bardzo wysokim poziomie i bronił genialnie. Nieraz ratował Real  Madryt od straty punktów.


Na środkowej obronie umieściłem Laurenta Kościelnego i Kamila Glika. A pewnie zapytasz, dlaczego Kościelny i Glik? Już mowię. Francuz jest jednym z najlepszych obrońców w Lidze Angielskiej, jeśli nie najlepszym Dzięki niemu Arsenal jest na pierwszym miejscu w BPL. A teraz z jakiego powodu wybrałem kapitana Torino - Kamila Glika? Jeden z lepszych obrońców w Serie A i najlepszy obrońca polskiej reprezentacji.
Dla mnie najlepsi boczni obrońcy  to: Marcelo i Alaba. Marcelo bardzo dobry zawodnik zarówno defensywnie, jak i ofensywnie.
Na prawą obronę postanowiłem dać Alabę. Genialny obrońca Bayernu Monachium i jeden z lepszych obrońców na świecie.

Na defensywnym pomocniku najlepszym piłkarzem był Sergio Roberto z Barcelony. Pewnie każdy się zdziwił czemu akurat on. Kiedy Messi doznał kontuzji, każdy myślał że to już jest koniec. Że nie będzie ratunku, ale nie było tak źle bo Sergio Roberto grał na bardzo wysokim poziomie. I naprawdę okazał się bardzo dobrym zmiennikiem :).
Lewe skrzydło należy do pana Neymara. No, po prostu Neymar ma genialny sezon. Na prawa stronę rzuciłem chyba teraz każdemu znanemu w Anglii i na świecie, motorka napędowego Leicester City - Mahreza. Chłopak strzela, asystuje, wszystko robi. Po prostu miazga. WOW!.

Na środkowym pomocy król asyst - Mesut Ozil.
Najlepszy strzelec ligi hiszpańskiej, po prostu lis pola karnego- Luis Suarez. To chyba przekonuje wszystkich że on tu jest, a nie kto inny. A drugim napastnikiem jest Aubameyang, tak samo jest to król strzelców tylko że w BundesLidze.

Ławka rezerwowych:
Robert Lewandowski
Vardy
Krychowiak
Rodriugez
Butland
Willan
Muller

Komentarze

Anonimowy pisze…
Czemu na bramce nie ma Mullera z Bayernu?
Anonimowy pisze…
Jaki Muller? Chyba Neuer!
Anonimowy pisze…
No, sorry, racja.